lovis gnäller på mig igen

 
Om ni finner någon känsla alls i mitt ansiktsuttryck, så är det förmodligen så jag känner mig nu. Somnade när mamma gick till jobbet imorse. Men klev upp så vi kunde kramas lite sen sa jag god natt. Tvingade mig själv att kliva upp klockan tolv. Men hittade rätt snabbt till sängen igen. wehåå den e sköön. Är bakis från ett lov av för lite sömn. Ser faktiskt fram emot skolstarten hah.
 
Gjorde en deal med karin a while ago. Hon ska se första säsongen av friends om jag ser första av grey's anatomy. Har nu sett till och med lite in på säsong 2. AND I LOVE IT. caps lock. Älskar den inte som jag brukar älska en serie, utan typ som att jag har hittat hem lite. fast inte. okej?
 
Men mitt paket från H&M kom för nån dag sen. Det stod att ryggsäcken kommer i februari. buhu. Vill ju inte ens ha den för den var ju så pytteliten, typ 30x30. Hade i alla fall på mig toppen på bilden så ni ser ju lite!
 
Lovis är missnöjd med nått så jag tror vi ska gå ut lite, och få lite friskluft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0