fan fan fan *fangirl*

2 favoriter i en och samma bild, på en och samma scen ♥ Lika jävla snygga som alltid!
 
Drömde massa creep-drömmar inatt igen. Typ någonting om en massa spindlar vars varje ben typ var en orm PLUS en massa gräshoppor som inte syntes men var överallt!?
Så skönt att ha Lovis nergosad vid min mage när jag vaknar i sådana lägen.
Varit ute och kastat pinne med Lili och Lovis och reblogat massa bilder på miley på tumblr (snart börjat fatta hur den sidan fungerar typ hah) sen jag vaknade, Serri hon är den glammigaste/ballaste/vackraste/sexigaste/*massa andra superlativ* jag vet just nu!
Ska posta ett fan-inlegg någon gång med bara massa bilder på henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0