en sådan som jag vill ha

I måndags var jag på besök hos viktors familj och käkade tacos, såg "hur många kramar finns det i världen" (som för övrigt var jättemysig), och hejade på viktors match som streamades live. Det var trevligt!
Igår övningskörde jag med malin, sen i åt makaroner och såg lite av "good will hunting" sen somnade jag. Mami och papi var borta med jobb över natten så det var tomt när jag vaknade imorse, vilket det ändå oftast är men ja.. bestämde mig i alla fall för att stanna hemma idag, kändes bäst så.
Så jag har gjort lite allt möjligt idag. Städat, fotograferat, promenerat, ätit makaroner igen fast med niklas denna gång. Haha ja nu vet ni :):):)
 
cool ed med cool boom box
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0