don't know what you're expecting of me

Ehmm dagarna rullar på och jag fortsätter med att inte göra något vettigt typ.
Igår såg jag step up 3 med mamma och malin, den sög men de flesta dansscenerna var bra och inspirerande!
Idag lämnade jag in min telefon på reparation så livet e _inte_ kul nu. Och mamma och jag gick en sväng på stan, vilket inte händer så ofta. Jag fick en fin blus i en fin färg, min mamma är bäst ♥.  Sen köpte jag en äcklig pizza och ugicks med anne och angelica hela kvällen.
 
Skypade med viktor idag oxå och fick snacka/skrika/gråta/skratta-av mig helt. Behöver honom!! Han är den bästa på att känna mig och veta vad jag behöver och han är den jag alltid vänder mig till. Han är min bästa vän ♥
 
ps. är det någon fler än jag som tyckte jag var aslik meryl streep på den mittersta bilden?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0