vill ha sharpay evans som bakdansare till låten fabolous

Nu blev det så här att jag inte va i skolan idag heller. Lite skönt ändå moahahah. Aja jag ska till malin ikv för jag orkar inget annat. Vi ska äta icas princesstårta och se django för den är SÅ JÄVLA FUCKING GRYM. Förstår inte att det faktiskt finns människor som inte tycker om den, inte ens lite. Men inte alla kan ju ha lika bra smak som moi.
Eller typ Drive, asså snälllllla inse vad som är bra och dåligt pliz. hahaha okej asså jag var int seriös där, man får väl gilla vad man vill + det e svårt att välja vad man gillar så ja, jag tycker om er ändÅ. 
 
+ har fastnat lite för dessa stjärnor som man kan lägga på bilden i picmonkey, får ju allt att se fab ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0