polaroid

Vill så gärna ha en polaroidkamera! Skulle ha så fruktansvärt kul med en sådan! 
 
Idag har jag varit med min syster och jobbat en timme på tunaskolan! Hon är "ledare" i ett projekt som går ut på att få barnen att vilja vara aktiva efter skoltid och då har hon valt att ta med mig som "extra hjälp".
Så vi har spelat fotboll och basket med dem i deras idrottshall. Himla roligt det är, alltså! Ungar i den åldern är så charmiga, även om de kan få en att gå crazy ibland hehe..
Nu ska jag ta tag i ett komunikations-arbete som ska vara klart snart, och sedan försöka lägga mig tidigt och få en lång natts sömn (lär ju inte hända), Kram! ♥
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

blir så himla fina bilder!

Svar: Ja, håller med dig! och så fint och retro med de små kortformaten som kommer ut haha ;)
Johanna Torikka

2013-10-17 @ 22:05:03
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0