glee

 
Såg nyss det senaste avsnittet av Glee, som var en hyllning till Cory Monteith. Fysatan vad jag grät. Kan fortfarande inte förstå att denna människa inte finns kvar på planeten. För mig, och säkert många andra, känns Glee fruktansvärt tomt utan honom. Ååh vill int bli helt emotional nu, ville bara säga att det var ett bra avsnitt. ♥
 
 
 Finn's mamma
 
Kan inte ens föreställa mig vad hon måste känna, efter att ha förlorat en son. Grinar bara jag kollar på denna gif. Tydligen ska serien nu, efter detta hyllningsavsnitt, ta en paus och överväga vilken rikting den ska ta. Fullt förståeligt när de förlorat en av huvudkaraktärerna.
 
Finn's halvbror Kurt
 
Ikväll åker jag till min syster och myser lite där, känner mig fortfarande inte riktigt frisk så orkar inte göra så mycket annat. Hoppas ni får en fin fredagskväll, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0