you don't know you're beautiful

Vill skriva några meningar om denna bild. Tycker det är väldigt synd att så många människor inte ser hur vackra de är, som de är skapta. Det är fullt naturligt att magen "viker sig" när man sitter ner och det är inget man bör skämmas för, enligt mig. Jag har själv haft sådana här tankar om mig själv och minns att jag undvek att sitta ner så mycket som möjligt när jag bar bikini osv. just för att jag hade (och fortfarande har) det som skaparna av denna bild kalla "fat rolls". Jag insåg efter ett tag att det inte räckte med "bara" träning för att få bort dem, utan att jag skulle behöva banta och äta circa ingenting för att jag skulle känna mig bekväm med min kropp. Helt sjukt ju! Som tur är så gick jag aldrig så långt, antar att jag hade tillräckligt mycket vett i skallen för att inse hur korkat det hade varit..? Hur som haver, min poäng är att jag tycket det är mycket smartare och hälsosammare att äta vad du vill i rätt mängd och sedan träna för att både kropp och själ mår bra av det. Plus att det är kul haha! Och sedan skita i att magen rullar sig när man sitter ner, för det är bara att inse att vi alla är olika och att hålla på att jämföra sig med andra och inte acceptera sitt eget utseende inte leder till något bättre. Kram på er! ♥
 
 
Och ja, jag citerade One Direction i rubriken..ska ju trots allt se dem i juni.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0