två dagar av mitt underbara liv

Detta har hänt sedan sist (fick sjukt mycket lust att skriva "previously in 'the fab life of Johanna'" men insåg att mitt liv inte är en tv-serie + att det, tekniskt sett, skulle vara inkorrekt att skriva så):
 
•Igår efter le school gick jag och Emmsor och köpte massa godis och åkte hem och kollade det senaste avsnittet av Vampire Diaries. Sedan for hon hem och då skulle jag till min bror och kolla Drive (bästa filmen) men visade sig att det var fest där så det blev kalasande istället, med massa fina människor!
 
•Idag sov jag riktigt länge, klev upp och åt frukost. Sedan åkte jag till stan med min syster och mamma och köpte bl.a. en ny ansiktsrengöring och fuktgivande kräm som endast är gjorda på naturliga produkter. Hoppas att den passar på min jävulusiskt känsliga hy!
 
Planerna för denna kväll blev inställda så sitter hemma och möglar istället. Fast det kan vara rätt skönt, faktiskt!
Brukar alltid få sådan ångest då jag inte har några planer inför helgen osv, men som tur är så har jag så fina vänner i mitt liv som kan banka lite vett i skallen på mig. Tror inte man kan njuta av livet fullt ut om man inte klarar av att vara ensam, så det får bli en läxa för mig.

Ikväll finner man alltså mig i sängen tittandes på Super Natural! Ha det gött, darlings ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0