träna träna träna

Börjar ångra att jag lovat mig själv att ha magrutor vid jul. Mindre än en vecka kvar nu och jag har inte kommit så värst långt hehe! Hade en period då jag tränade som en tok och såg resultat direkt, men sedan upptäckte jag att mina alleriger (som jag behandlat i flera år så att jag en dag ska kuna äta som en normal människa igen) har blivit såpass bra att jag kan trycka en b&j utan att må speciellt dåligt. Det ledde till att jag sa nej till gymmet och JA till glassen flera dagar i rad och sen var det kört, haha!
Håller i alla fall på att kicka igång kroppen nu igen, för det är så otroligt härligt när man är i den där träningsperioden och endorfinerna rusar och livet ba leker! SÅ jag har varit på gymmet själv ikväll med hårdrock i lurarna och pumpat på, hamnar som i en egen bubbla. Är nästintill onåbar vid det tillfället.

Ett stort grattis till alla er som orkade ta er igenom det här tråkiga inlägget om mitt intressanta träningsliv! :)
 
here comes the träningsinspo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0