puss & kram & nyp i stjärten

Hellååå!
Kom just hem och sitter och dricker resten av smoothien jag gjorde imorse. Stoppade i proteinpulver gjort på endast hampa, vilket betyder att det är 0 mjölkprotein i det = jag mår inte dåligt av att äta det = jag är svinnöjd.
 
Väntar på att pappa ska bli färdig med köttfärsbiffarna han håller på och fifflar med. Min pappa gör världens godaste köttförsbiffar! mmmmm.
Annars myser jag i min nya, fluffiga, hoodtröja som jag fick i julklapp och njuter av Eminems härliga album.
 
Jag och karin körde hardcore magträning idag. Vet ni att nu jefflar ska rutorna fram! Sedan stretchade vi typ 45 min, det bästa med ett träningspass om in frågar mig i alla fall. Vi försökte oss på några gamla klassiker från gamla konståknings-tiden som split och spagat, men vem försöker vi lura? Inte fan gick det så bra som vi hoppats. Vi gjorde i alla fall planer för ikväll, tror jag?
 
Hmmm jo, det var allt!
Hoppas er lördag är ägig, det är min. Puss på er ♥
Eller som mamma alltid säger: Puss och kram och nyp i stjärten!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmsor

Nyp i stjärten<3

Svar: Hahaha! <3
Johanna Torikka

2013-12-28 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0