oförklarligt

Superseg uppdatering, jag vet. Bloggar som när jag känner för det, vilket jag inte gör varje dag.
Idag klev jag upp vid tio, insåg att dagen redan var förlorad då det var pissväder ute så jag gick och lade mig igen och sov till närmare två. Sedan klev jag upp (stor skillnad på att vakna och kliva upp när det är jullov) vid sex och tog på mig ett par byxor. Hmm ja. Later on, kom mina vänner hit och vi såg en kass film.. men vi hade kul ändå.
Där har ni min dag. Superbt att blogga om tycker jag!
 
Förlåt om jag upplevs lite negativ, lovar att jag inte är det de allra flesta stunderna! Bara ibland, men det är okej för det finns så mycket i denna värld som man har rätt att bli nedstämd av och därav ett neggo (lät svinlöjligt men ja). Samtidigt finns det så mycket fint att bli glad över också!
 
Ett såå konstigt mixed up inlägg detta slutade upp som. Var inte alls min avsikt när jag började skriva. Men klockan är ju två så vad bör man förvänta sig?
Säger gonatt trotts att jag inte tänker sova än på länge, sov gott alla fina!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0