mitt i vintern

Saknar sommaren ♥
 
Inatt var jag alltså med Karin, Lina och Anne på lucia movie night. Vi fick se tre förhandsvisnigar, varav två var bra och den tredje sög fettmA. Så dålig att jag inte ens kan beskriva det. Helt värdelös bara. Men den första vi fick se är min klara favorit, den hette the Secret Life of Walter Mitty! Måste se den igen, snarast! 
De andra två var Delivery Man och American Hustle, varan den förstnämnda var rolig men den andra mindre rolig. Enda bra var ju såklart my beloved Jennifer Lawrence.

Gick direkt till skolan efter bion som slutade 06.30 och satt där och möglade tills lektionen började. Sedan kollade jag på luciatåget med mis amigos och for till Rebecka och nu trycker vi massa kladdkaka och ska se julfilmen elf. Ha det gött! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

så söt!

Har just nu en tävling i samarbete med Becca Design, i potten är ett presentkort värt 100 kr, kika gärna in om du är intresserad! http://prinsesc.blogg.se/2013/december/julkalender-lucka-13.html

2013-12-14 @ 18:16:12
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0