jul jul strålande jul

älskar att ha mys med tända ljus och varm choklad ♥
 
Håller på med lite skolarbete. Just nu sitter jag och översätter en bok från spanska till svenska, svinroligt ju. Haha nej. Sedan ska jag ta tag i matten också. Livet leker!
Ajja, ska på adventsfika hos morfar idag så det ska bli en bra dag trots allt. Och sedan har jag dans ikväll vilket jag längtar till massor!
Älskar att det är december nu p.g.a.→ december = snart vår
 
Nu låter jag kanske sjukt negativ, men lovar er att jag inte är det. Älskar faktiskt vintern och att plugga är inte så hemskt, rätt intressant när man väl börjar fatta något. Plus att julen är det bästa på hela året!
Glad första advent på er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0