för att liva upp det lite

JPqmBp on Make A Gif, Animated Gifs
SÅ bra dag idag! Fick en svinrolig uppgift i svenskan, vi ska arbeta om språk som en gång i tiden skapades för att blir världsspråk. Vi fick välja mellan språken volapük, esperanto, ido, novial, occidential, mondial och interlingua haha. Sen bestämde jag mig för att gå på bildlektionen idag och avslutade min skraffering som skulle likna ett människohjärta. Lite nöjd iaf. Och som extra försäkring på en fortsatt lyckad dag gick jag på aurora och köpte marabou och där står malin, så fick skjuts hem och allt! Såå uppskattat med skjuts ist för buss! PLUS fick en lakritspuck av henne ♥ ♥ Helt stört hur småsaker påverkar hela dagen! 
 
Ska fortsätta sprida glädje nu, kramis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0