ladygub

Allt går som i en bergochdalbana hela tiden. Blir väldigt utmattad av det.  Men idag har jag haft moments då jag känt precis som på bilden. 
 
Har funderat på att inte fortsätta blogga med det bloggnamn jag har nu. walk with grace, vadfan tänkte jag på egentligen? Så inte jag. Låter ju som att jag är en religiös missionär. ville väl ba va originell eller nåt, typ speciell. Men alltså.........nej. *spread the löööve* Fast de e rätt najs med löve. 
 
Så jag har funderat på hur jag ska lösa detta problem, älskar ju att blogga så det ska jag ju självklart fortsätta med men måste ju byta blogg helt nu igen eftesom att inte inte går att byta webbadress. 
 
Vill ju inte heta bara johannatorikka, för det är lite väl mainstream enligt mig. Så jag har klurat runt lite på detta och inte kommit fram till så mycket haha. Så kom jag på att mina vänner kallar mig ladygub, typ internt. 
 
Okej min syster kallar mig det. Och david. Men ändå, i kinda like it. Så jag skapade en blogg med det namnet, får se vad som händer sen hehe. Ni kan kalla mig gubbie..eller gabbe..eller ba ladygub ♥
 
Är på värsta bra humör för jag och malin fick äta upp resterna av niklas födelsedagstårta och så har vi kollat på miley/bieber/ellen degeneres-videos hela kvällen. De äger fett hårt. Sådana talanger hela bunten thihi, har så mycket att säga men orkar inte så gonatt darlings!

Kommentarer
Postat av: Knaperbloggen

fin bild :)
kram

2014-02-19 @ 15:18:26
URL: http://knaper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0