Bruno Mars

Min förkylning blir ju aldrig bättre. Idag kan jag inte svälja för att halsen svider så hårt + att jag har tappat rösten. Måste ha hostat för mycket eller nåt, men jag får inte fram et knyst! Allt som kommer fram är små viskningar. 
Om det inte blir nå bättre till imorn så kan jag inte gå till skoan då heller, vill verkligen inte missa något mer nu. Ligger redan efter i en del ämnen för att jag varit borta så mycket nu, ååh. 
 
Men något potitivt är att jag och mina vänner snart åker till Stockholm för att se Bruno Mars! Jag vet inte vad ni tycker om honom, men jag tycker han är svinbra så det kommer bli en sjukt rolig resa! Bara 19 dagar kvar nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0