lillördag

Hej! Kom på idag att jag missade den fantastiska kladdkakans dag i torsdags förra veckan! Hur kan något så fruktansvärt inträffa?? Well well, får gottgöra detta och baka en kladdkaka någon dag framöver, då det finns tid. Hittade ett spännande recept på en citron-kladdkaka med marrängtäcke, kanske testar det. Känns dock inte som en riktig kladdkaka då den enligt mig bör innehålla choklad, vilket denna inte gör. Men kan bli rätt intressant!
 
Har precis kommit hem och hunnit duscha efter ett skönt mag-pass med Malin på gymmet. Jobbar på som satan med magrutorna! Bara 41 dagar kvar till julafton, och då ska jag bannemäh ha åtminstone två synliga fyrkanter, haha!
 
Ska försöka hinna se lite Supernatural ikväll oxå, måste bara komma ihåg vilket avsnitt jag var på. Sist jag såg var i somras så...ja. Supernatural är ett bra tips om ni gillar lite "övernaturligt" och sånt tjafs. Det gör typ egentligen inte jag så speciellt mycket, men har som fallit lite för denna serie ändå. KAN bero på min mini-crush på Dean (killen till vänster).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0