"if it tastes good, it must be good for you"

Tog ut all min energi på gymmet imorse, det känns så himla skönt att göra det! Att ta i för kung och fosterland! 
Sen mötte jag upp Emma, gick till Willys, köpte pizza-ingredienser, for hem till mig och bakade pizza haha. Var tänkt att vi skulle se Toy Story samtidigt som vi åt våra pizzor men slutade ju med att vi kollade friends istället... Gör lite ont i mitt lilla hjärta att säga att jag tror jag vuxit ifrån Toy Story :(  ELLER så kanske jag bara har sett den för många gånger! 
 
 

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

haha men söt du är, puss på dig

2013-11-01 @ 21:06:05
URL: http://sirilinden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0