redan torsdag

Misslyckades med mitt mission att somna före fyra inatt, men ikväll blir det andra bullar minsann!
For till stan med Anne och kollade in rean idag. Fick faktiskt lite klaustro när det var så mycket människor. Hur många bor det ens i lule?
Lyckades hur som helst få med mig x antal påsar hem!
 
Ikväll blev det tjejmys hemma hos mig, såg We're the Millers med Anne, Karin och Lina. Sjuuuuuuuukt rolig. Älskar den! Vi skrattade och skrattade och skrattade!
 
Kolla in vilken fin dekoration jag gjorde av resterna från när vi sågade av våran julgran! Ett fint välkomnande hem till familjen Torikka på julafton blev det.
 
Det var snöstorm när jag fotade så det blev inte så bra  bilder. Sen så ÄR jag inte en speciellt duktig fotograf heller så..ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0