SURPRISE DATE

Slösurfade lite på veckorevyns hemsida och fann detta. Känner igen mig på nästan varje punkt, haha! Fast jag har ju inte såååå lockigt hår men ja, kuligt ändå.
 
Eftersom jag inte kunde hitta någon passande bild till detta inlägg så bjuder jag på denna goding från förra sommaren. Viktor tog med mig på picknick uppe på ormberget i solnedgången. Hela vägen upp dit sa han inte ett ord om vad som pågick, sedan bredde han ut en stor filt och tog fram en burk med hallongrottor (asgoda!) och saft! Så mysigt!
Haha detta var alltså i augusti och vi satt med en tjockfilt lindad runt oss och varsin mössa på huvudet?? Bor man i Luelå så får man räkna med sånt ibland..
 
Herregudd vad jag saknar mitt blonda håår..!! OCH Viktor :( Vill krama och pussa på honom så fruktansvärt mycket.. Är typ rädd för att jag ska äta upp honom i all lycka när han äntligen kommer hem igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0