Gott Nytt År!

Nu är jag redo för att fira in det nya året! Fan så jag har längtat efter ett nytt år, en ny start och nya möjligheter! Tog några enkla snabba bilder där inte hela outfiten kom med, men asså... det finns inte så mycket mer att visa. Det är inte ens en klänning så..ja. Men det kanske tas några bilder under kvällen som jag kan dela med mig av.
 
Ska alldeles strax käka middag med familjen här hemma. Blev något så enkelt som tacos haha! Men det funkar alltid. Sedan drar jag in till stan och hänger med Stina och en massa andra amigos. Ha så kul ikväll allihopa och Gott Nytt År på er! ♥ ♥
 
lite flirty hehehe
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

så snygg du är!!

Svar: Tack!! :)
Johanna Torikka

2014-01-02 @ 22:37:12
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0