en sämre sida av mig

Hej mina fina! Har ni haft en skön juldag?
Jag vaknade vid lunchtid idag, med tårar på kinderna. Ännu en mardröm, usch fysatan vad jag hatar mardrömmar. Det är som att någon har bestämt sig för att ta mina största rädslor och ba dränka mig i dem medan jag sover. Min rädsla att omvandlas till ett andrahandsval hos de jag älskar.
Det är så svårt att skaka av sig den där klumpen i magen som finns kvar även långt efter man vaknat.
 
Idag har jag ätit julmat till frunch och middag och bara suttit vid datorn och slöat, kollat på en massa hemsidor med smink och kläder. En rätt seg dag men det är som det ska vara, tycker jag.
Har helt vänt på dygnet sedan skolan slutade. Somnar klockan fyra och vaknar i tid till lunch, men ikväll tänkte jag i alla fall försöka tvinga mig att somna innan två, höhö.
 
Ibland tycker jag om överredigerade bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0