Mcdreamy och hans Mcbaby lever sitt fabulösa Mclife

 
Ikväll bestämde jag mig för att ta tag i mitt svenska-arbete som ska in imorn. Skulle skriva en fanfiction men har aldrig läst någon sådan så vet inte hur godkänd min kommer bli. Ville i alla fall skriva om macklemore men det kändes lite jobbigt då jag typ inte vet någonting om hans liv, förutom det han sjunger om. Så det blev grey's anatomy. Vad jag inte förstår nu i efterhand är varför jag valde att skriva om de två karaktärer jag ogillar mest av allt. Meredith och McDreamy. Skulle ha valt att skriva om izzie när hon träffade denny :(:(:( så mycket kärlek till dom ♥ ♥.
 
För er som bryr sig:
Tycker ju att serien inte hade varit densamma utan McDreamy (för jag älskar alla Mc-skämt!) men alltså han och Meredith går mig på nerverna!! (!!!!)
 
Mmmm a nu ska jag se nåt avsnitt och äta chokladsås med glass. Spinning imorgon klockan 07.00 mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0