be who you wanna be

I fredags körde jag indoor walking och grit strength på inpuls med mamma. iw är INTE min grej, hatar det nästan lika mycket som jag hatar spinning tror jag. Sedan kom mina vänner över för lite myspysis. Åsså sov emmsor här :)
Igår lagade jag tacopaj till hela familjen och david, sedan for vi till malin och kollade film, jag och malin och david.
Jag har så fina vänner! Säger det inte nog ofta! ♥
 
Imorse tröck jag i mig kofeintabletter för att ens orka öppna ögonen. Sen var jag på topphumör hela dagen. Städade rummet, prommenerad med mamma och hundarna, åkte på dansen, övningskörde med pappa, bastade och såg gossip girl.
Körde för första gången på en trafikerad väg och det gick asjävlabra! Trodde det skulle vara supermegasvårt men det är ju ändå inte omöjligt att tänka sig att jag kanske kan ta ett körkort någon gång i framtiden.
 
Idag började vi träna på koreografin till showen vi ska ha på våren. Fan så roligt det var!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0