sunday funday

Aah vilken dag, inte haft såhär kul på LÄNGE! Har varit med Lydia till ishallen på allmänhetens åkning och slipat lite på de rostiga skillsen. Älskar verkligen att åka skridskor, absolut bland de härligaste som finns i hela världen! Sedan hängde vi lite hos mig tills jag skulle äta och fara på dansen. Där var det också jättekul, gick verkligen så mycket bättre än det gjort tidigare. Går i en nybörjargrupp i street, så det förväntas ju inte så extremt mycket av mig men ändå kul att känna att det går frammåt!
 
Testade fixa ihop en liten video från ishalls-vistelsen, blev rätt nöjd ändå! har lagt ut en lite kortare snutt på instagram, ni kan följa mig för att se den: @johannatorikka 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Åh va kul! Duktig du är! :)

Svar: Ja det är ju så roligt! Tack så mycket :D
Johanna Torikka

2013-11-17 @ 22:30:13
URL: http://www.twoteenagers.blogg.se
Postat av: Josefine Anerland

Gud, har inte åkt skidskor på hur länge som helst!

2013-11-18 @ 14:39:23
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0