minnen som varar

Okej, nu undrar ni säkert vad jag har haft för mig hela denna helg?
JO, jag har levt mit fabulösa liv och varit i Stockholm med mis amigas på äventyr!
Vi klev på flyget mot arlanda efter lunch i fredags och landade sent igår kväll här i gamla goa Luleå igen. När jag får tid och ork över så fixar jag ihop ett inlägg, men just nu är det så mycket annat som snurrar runt i skallen på mig. 
 
Kul har vi i alla fall haft massor av, minst sagt!
 
PS.Tackar Stina för att hon var bäst och fotade hela våran sista dag på resan, vad hade vi gjort utan dig Estina? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

det har gått mer än två veckor på 9 veckors utmaningen nu och jag vill höra om du satt igång! och i så fall hur det går för dig! kolla in på min blogg och skriv hur det gått, jag vill gärna höra! :D

2013-11-06 @ 20:05:05
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0